10 Интересни факта за онлайн отзивите, които ще ви накарат да искате повече и повече мнения за бизнеса си. ЧАСТ 2
Миналата седмица представихме първите 5 факта за онлайн отзивите в част 1, които ще ви накарат да искате повече и повече мнения за бизнеса си. Ето останалата част, която да представи пред вас идеята за отзивите, репутацията и възможностите, които те дават за бизнеса ви.
Продължаваме от номер 5 ...
5. Продуктите с висока цена се нуждаят от поне 5 отзива, за да имат по-голямо въздействие върху конверсията.
Продуктите с висока цена се нуждаят от поне 5 мнения, за да имат по-голямо въздействие на конверсията, докато продуктите с ниска цена се нуждаят от 2–4 отзива.
6. 75% от хората онлайн се доверяват на бизнес, след като видят положително мнение.
Колко хора се доверяват повече на бизнес, след като прочетат положителни онлайн отзиви? Трима от четирима потенциални клиенти, които се двуумят дали да позлват точно вас. Решават да ползват услугите/ продуктите на фирмата ви, след като видят положителни отзиви, за това което ги вълнува.
Ясно е, че вашият бизнес трябва да използва своите добри отзиви и да работи в насока, за повече и повече такива!
7. ⅓ от потребителите формират мнение, след като прочетат средно 6 онлайн отзива.
Начинът, по които стратегирате управлението на вашата онлайн репутация, определя какви мнения се формират за вашия бизнес онлайн. Поддържането на доволни клиенти е приоритет, особено за бизнеса със сравнително малка база.
Затова обърнете внимание на отзивите на клиентите си и действайте в насока приканване на клиентите, да оставят отзиви за бизнеса ви, след покупка.
Чудите се как ? Вижте какво решение предлагаме – безплатно!
8. Повече от 50% от клиентите ще напишат отзив, ако ги помолите.
Всеки бизнес, трябва да има практиката, да иска от клиентите обратна връзка, след успешна покупка. За щастие, по-голямата част от тези, които получават тези искания ще откликнат. Това означава, че добре обмислената стратегия за репутация ефективно ще доведе до нови клиенти. Зпочнете да използвате опцията на сайта www.TvoetoMnenie.bg за разпращане на автоматични мейл покани. С нея приканвате клиентите си да оставят в сайта ревю за бизнеса ви.
Вижте повече ...
9. Над ⅔ от купувачите специално търсят отрицателни отзиви.
Отрицателните отзиви установяват достоверност. Повечето статистически данни за онлайн репутация са в съответствие с теорията, че перфектните оценки в рецензиите подкопават достоверността на самите отзиви. Читателите са скептично настроени към прекалено положителните отзиви и в много случаи отрицателната рецензия се разглежда като по-достоверна в цялостната оценка за фирмата.
10. Над 50% от потребителите няма да препоръчат бизнес в своите онлайн отзиви, ако уебсайтът на бизнеса не е удобен за мобилни устройства.
Масовото използване на мобилни устройства за сърфиране в интернет, и за пазаруване, е факт. Хората вече масово ползват само мобилен телефон,за да вършат всичко в ежедневието си, в качеството си на потребители в интернет пространството. За това, за много от тях, е изключително важно уеб сайта, от който ще пазаруват да е удобен и интуитивен.
Освен тези 10 факта практиката доказва, че отзивите не са просто лесен начин за получаване на информация от страна на купувачите. Отзивите са мощна форма на ангажиране на потребителите. Дори професионалисти в сферата подчертават колко полезни са отзивите, когато са честни и обективни!
Също така онлайн рецензиите имат силата да повлияят значително на решенията за покупка. Нивото на това влияние обаче зависи от много фактори, които включват:
- Цена на продукта;
- Нивото на несигурност или рискът, свързан с покупката;
- Средната оценка на отзивите;
- Наличието на отрицателни отзиви;
- Броят на потребителските отзиви;
Помислете над всички тези факти по-горе и знайте, че има с какво да изгреете сред конкуренцията в бизнеса и това са вашите клиенти и тяхната оценка за бизнеса ви, изразена в звезди *****!
Това е безценно!