3 изпитани начина за повече и повече отзиви!
Няма нищо по-добро от отзивите на клиентите, които да ви помогнат да подобрите обслужването, да изградите доверие и да увеличите продажбите си.TvoetoMnenie.bg ви предоставя основни съвети за вдъхновяваща обратна връзка с клиентите ви.
Може да си помислите, че като онлайн търговец на дребно единственото нещо, над което нямате контрол, е броят на отзивите, които получавате. Смятате, че ваша основна цел е да продавате страхотни продукти, разбира се че е така, но не е и единствена цел.
Мислите си че, ако някой е решил да остави обратна връзка, за вас, то той ще го направи, така или иначе. Да, ама не!
Малко подтикване на потребителя, никога не е излишна, така че да стимулирате потока от отзиви, и това ще е само във ваша полза.
Всъщност има три стъпки, които можете да предприемете, за да насърчите клиентите да публикуват коментар за вашата услуга и да се надявате, че ще помогнете за изграждането на този най-важен фактор за доверие, който ще докара хората в магазина ви и ще ги връща, отново и отново.
1. Изберете своя момент
Хората са готови да споделят мнение по всяко време, особено когато са имали, изключително преживяване или пък наистина ужасно такова. Има обаче доста случаи, когато клиентите получават бърза, ефективна и приятна услуга, но не са вдъхновени да коментират. Така че, може да е полезно да им напомните, да го правят чрез подкана. Ключът е избора на подходящия момент, за да ги помолите да споделят мнението си.
И така, кога вашите клиенти са в най-добрата позиция да коментират и оценяват бизнеса ви?
Когато току-що отвориха наскоро доставен пакет. - Още е рано.
Зависи много от продукта, разбира се, но дайте малко време, за да има възможност клиента ви да тества и опознае продукта, който е получил.
Не чакайте прекалено дълго, обаче!
Затова внимателно наблюдавайте процеса на доставка и няколко дни след извършване на доставката се свържете с предпочитания от клиента начин - да кажем текст или имейл -, за да разберете дали всичко е наред и да поискате ревю на услугата и продукта.
2. Направете го автоматизирано, с TvoetoMnenie.bg
Използвайте инструментите на TvoetoMnenie.bg, за да поканите своите клиенти да оставят отзив за вас и бизнеса ви. Това е чудесен начин за незабавно увеличаване на ревюта и оценка на бизнеса ви и не изисква технически познания.
Когато ползвате инструментите на TvoetoMnenie.bg, може да сте сигурни, че оставените ревюта по адрес на вашата фирма са от реални клиенти. Това е стимул да се вслушате в тях. Всеки реално споделен опит от клиент има субективна оценка за Вашия бизнес и същевременно помага да разберете клиента и доводите му по – добре.
3. Споделяйте мненията от клиентите си, с други и потенциални клиенти.
Споделете последните си ревюта, насърчете клиентите да оставят отзиви!
От вас зависи дали ще потърсите мнението на клиентите си, и дали то ще бъде видяно от потенциалните ви клиенти! Няма по -добра реклама от доволния клиент!
За това, използвайте Уиджет на TvoetoMnenie.bg, за да го поставите на сайта си и да представите себе си през погледна на клиентите.
Споделяйте мненията от клиентите си и в социалните мрежи. Ще се учудите, колко лайкове и коментари ще получите.
На сайта на TvoetoMnenie.bg, под всеки коментар, освен опцията за Отговор, има и опция: Сподели / Facebook Или Twitter/ така, че всичко е въпрос просто на едно натискане!