Какво да правите, когато получавате отрицателни коментари за вашия бизнес

13.01.2020Твоето Мнение

Никой не обича да получава критики относно бизнеса си. Може да се почувствате обезкуражени и може да го приемете лично. Въпреки това, вместо да разглеждате критиката като отрицателно нещо, трябва да я разглеждате като възможност - възможност да подобрите бизнеса си, да зарадвате клиентите си и да растете, за да се насладите на по-голям пазарен дял като резултат от всичко това. Открийте различните начини, по които можете да превърнете критиката на клиентите във възможност.

Улеснете процедурата за оплакване на клиентите ви - може да бъде изкушаващо да затрудните процедурата по подаване на жалби. Но това не се препоръчва. Вие просто се предпазвате от истината, което ще причини повече вреда, отколкото полза. Сложете на видно място и с лесен достъп банер или Уиджет към сайта TvoetoMnenie.bg  или до вътрешната ви система за рекламации. Така клиента ше се чувства сигурен, че ако се наложи може да подаде обратна връзка към някой и ще бъде чут!

Не го приемайте лично - Това често може да бъде най-трудната част за справяне с критиката, особено ако сте чувствителни към работата си. Не гледайте на критиката като неуспех. Вижте го като съвет, който има за цел да ви направи по-добри. Ще отворите съзнанието си и ще си осигурите място за растеж, ако се справите с това и приемате негативната обратна връзка по положителен начин. 

Поставете своите граници - ние сме хора в края на деня. Не можем да сме навсякъде винаги. Не можем да правим  всички щастливи. Трябва да се научите да казвате „не“. Ако претрупате графика си със задължения и задачи, това може да доведе до прегаряне, тъй като може да бъде самоубиващо, неефективно и стресиращо. Следващия път, когато бъдете критикувани, защото сте казали „не“, осъзнайте, че просто сте признали ограниченията си и това никога не е лошо.

Превърнете обратната връзка в действие - никога няма да можете да продължите напред, ако позволите критиката да ви задържа там където сте. Не позволявайте отрицателната забележка да е етикет за вас и бизнеса ви. Ако някой ви даде някаква конструктивна критика, не сеядайте да се измъчвате за това. Най-доброто нещо е просто да попитате този човек за съвет. Какво ви предлагат да направите по по- различен начин? Това ще ви помогне да станете по-добра версия на себе си. Особено за дропшипинга на електронната търговия е толкова важно обслужването на клиентите. Много сайтове трябва да бъдат затворени, тъй като не са управляват правилно своите отзиви. Хванете се здраво в ръце и започнете да управлявате бизнес страницата си в TvoetoMnenie.bg. Заявете собствеността й, отговаряйте на мненията, сложете Уиджет към сайта си, погрижете се за репутацията си онлайн и това ше ви се отплати. А по - добро SEO, повече натрупани мнения. 

“Провал в прегръдката” - Ще видите голямата картина само когато се провалите. Никой не се е родил перфектен. Всички правим грешки, но това, което прави успешен предприемач, е някой, който се учи от тях. Както се казва, една крачка назад, две стъпки напред. Това е естествена част от процеса.

Изградете доверие - Накрая, изграждането на доверие е един от най-добрите начини да се гарантира, че превръщате всяка критика в положителна ситуация. Ако някой е честен с вас и споделя мнението си, вие ще създадете увереност, като възвърнете този жест в откровен и коректен отговор. Доверието отнема време, но може да измине много дълъг път и постигне нечуван прогрес

Желаем ви успех! 

<< Назад