Бъдете смели с рекламата си - в трудни моменти вашите потребители се нуждаят от вас!
Фирмите, които продължават да рекламират през коронавирусната криза, ще се радват на по-голяма видимост, тъй като потребителите използват медиите, за да запълват времето си - и ако не го направите вие, вашият конкурент ще го направи.
Най-често срещаният въпрос през последните три седмици, по повод на рекламата и маркетинга, предвид всички други разходи и неясни приходи най- вече във времето и продължителността на това положение е:
„Трябва ли да продължим да инвестираме в реклама по време на епидемията от коронавирус, когато толкова много хора са изолирани?“
Истината е, че никой от нас не знае отговора, но някак марки това е моментът да покажете, че сте отговорни. Че сте до клиентите си. Че работите за тях! За много бизнеси има значение да рекламират точно сега, също най- вече заради потребителите. По време на несигурност и трудности търсим подкрепа, успокоение и дори забавление от любимите си марки, на които имаме доверие. Така че, несигурните моменти потребители остават с усещането за сигурност и вяра в бранда.
Едно от най-големите предизвикателства пред фирмите днес е да изпъкнат, да създадат положителни възприятия и да създадат онези силни връзки, които ни карат да избираме една марка пред друга.
Защо не заложите на комуникация, която ще допринесе за развитието ви? Разходите за реклама са значителни. Да, рекламата е важна! Но в този социален свят, дори в период на социална изолация, потребителите търсят информация от онези, които вече са преживели същото. Тоест, вашите потенциални и бъдещи потребители ще са благодарни на сегашните ви потребители, ако знаят повече от самите тях за вас и вашия бизнес от “първа ръка”. Днес мненията и отзивите от клиентите се счита като своеволен израз на препоръка.
Обяснете на потребителите си, че в този труден за всички момент вие също се нуждаете от стимулите им. Попитайте ги за тяхното мнение за вас, като фирма, като обслужване и то точно в тази ситуация, когато те, са изолирани в къщи. Нека те- вашите потребители дадат стимула, вие да ги обслужвате по- добре!
Стратегически това ще доведе до по- добра комуникация с клиентите ви. По- добро обслужване и задоволяване на специфичните им нужди в момента на изолацията им.
Как лесно, ефективно и евтино да стане това?
Доверете се на платформата ТвоетоМнение.бг, Която предлага безплатно решение на регистрираните в сайта фирми. Използвайте опцията да каните автоматизирано своите потребители да пишат отзиви за вас в платформата www.tvoetomnenie.bg ви дава опция да отговаряте на своите потребители, на всеки техен отзив. Така единствения разход който ще имате е времето, което сте отделили за да прочетете отзивите си и дадете релевантен отговор. Ползата обаче от подобен тип комуникация в този момент е огромна. Вие показвате на вашите потребители, че сте до тях, че ги подкрепяте, но и че оценявате колко те са важни за вас и вашето развитие.
От друга страна, рекламата може да продължи успоредно с този процес. Едното няма да замести другото. Но, двете заедно биха били стимулиращ тласък, от който може би се нуждаете в момента.
Всъщност, изглежда, потребителите са оптимисти за силата на рекламата на марката за добро. 42% от хората все още вярват, че рекламите могат да променят света. Много потребители смятат, че през трудни моменти рекламата може да доведе до положителни социални промени.
Марките, които отразяват техните ценности и се считат за отговорни или подкрепящи по време на несгоди, могат да създадат емоционални връзки и да изградят доверие с потребителите си, което ще издържи извън сегашния климат.
Изградете лоялност по време на несгоди.
Докато всички ние се придвижваме към това, което е най-значимото събитие в нашия живот с пандемията Covid-19, предизвикваща самоизолация, социално дистанциране и паническо купуване, именно на този етап решението става по-ясно за толкова много брандове.
Като потребители всички сме в повишено състояние на нуждата, така че комфортът и луксът придобиват различни значения и много от нас ще станат по-отворени и възприемчиви към нови стимули. През следващите седмици всички ние ще бъдем много по-изложени на всички форми на медиите, независимо дали това са традиционни канали като телевизия и радио, социални мрежи или, онлайн публикации и видео.
Ако вземем предвид основни подходи за на рекламата за достигане, привличане на вниманието, фокусиране върху значението на марката и съобразяване с нуждите на потребителя, тогава повечето фирми е добре да считат това за своето оптимално време за инвестиране в реклама, но не забравяйте, че удовлетворението на вашите клиенти трябва да бъде в центъра на вашата организация. Нашата изключителна способност да демонстрираме загриженост един към друг е това, което ни отделя от животните. Нарича се емпатия. А в света на бизнеса, печелят само марки, които демонстрират съпричастност. Клиентите се насочват към бизнеса, който им показва, че разбира техните нужди и са готови да направи нещо по въпроса. За това, бъдете близо до потребителите си, изисквайте тяхното мнение, но същевременно изпозлвайте събраната информация във ваша полза.
Платформата на ТвоетоМнение.бг ви дава възможност да “закачите” на преден план във вашия сайт всички натрупани мнения и оценки от потребителите. Плъгина, който се слага на сайта ви се нарича Уиджет ТвоетоМнение.бг и има за цел да визуализира всички ваши ревюта и средноаритметичната оценка на потребителите за фирмата ви. Възползвайте се, това дава усещане за сигурност в бизнеса ви най- вече на новите потенциални клиенти и така по -лесно ще ви се доверят.
И това ще мине. Всичко ще се промени- завинаги...
Въпреки, че това са безпрецедентни времена, модели и потребителски действия, които се развиват днес, в крайна сметка биха могли да причинят промяна в дългосрочното поведение на всички нас. Смелите ходове сега може да имат смисъл за вашия бизнес в по-дългосрочен план.
Така че, в отговор на всички скептици: Използвайте този момент! Бъдете смели, а за всички онези които нямат яснота за краткото и далечното бъдеще, помислите върху това, че вашите потребители се нуждаят от вас, имат нужда да чуват от вас. Ако не сте вие, ще е някой друг.
Използвайте това време, за да подкрепите потребителя си и да изградите емоционална връзка с тях въз основа на вашите основни ценности и те могат да ви възнаградят с лоялност дълго след като това затруднение приключи.
Повече, за това как работи сайта www.tvoetomnenie.bg, може да видите на страница Решения.