5 фактора, които могат да повишат или накърнят репутацията на вашата марка

01.03.2020Твоето Мнение

Репутацията на една марка е ценно нещо, което трябва да се култивира и постоянно да се грижите за него, за да се подобри успеха й. Както с много неща в живота, много по-лесно е да го счупиш, отколкото да го направиш. Ето пет жизненоважни точки, които трябва да запомните, когато обмисляте управлението на марката си.

  1. Положителни отзиви и вашият отговор на тях.

Вашият бизнес ще бъде под постоянен контрол, независимо дали ви харесва или не. С вече повсеместния характер на интернет, има повече шансове от всякога да бъдете “постнати” някъде, както и да получите онлайн ревю, било то на собствения ви уебсайт, или на независим сайт, класиращ вашия вид бизнес. Получаването на положителен отзив е чудесно за вашия бизнес и показва, че правите правилното нещо, но не се чувствайте доволни от това, че просто печелите тази петзвездна награда. За да е максимално ефективна за бизнеса ви, привличайте я във взаимодействието с клиентите си и развитието на марката ви. Ако някой даде на вашия ресторант петзвездно ревю тогава отговорете по любезен начин и опишете благодарността си, като, например, че ястието което е споменато от клиента ще бъде ястие на главния готвач за следващата седмица, за да бъде опитано от максимален брой хора. Тези взаимодействия ще покажат на хората, че сте посветени да следите отзивите и се стараете да извлечете максилана полза за бизнесa си, което ви прави страхотни.

  1. Отрицателни отзиви и вашият отговор на тях

Също толкова важен е и обратната страна на положителния отзив. Ако някой ви "посвети" отрицателното си мнение, трябва да игнорирате всички защитни представи, които може да имате, да ги ангажирате и да разберете как можете да се подобрите. Лесно е да отхвърлите отрицателната обратна връзка като тролинг, но ако искате да постигнете успех, трябва да разберете какви стъпки могат да бъдат предприети, за да превърнете тази дадена ви една звезда, в петзвездна следващия път.

  1. Присъствие и взаимодействия в социалните медии

Независимо дали поддържате марка или обмисляте стратегии за ребрендинг, пълната ангажираност в социалните медии е задължителна. Да се ​​надяваме, че имате някой вътрешен служител, който може да се справи с това. Трябва да сте сигурни, че всяка платена реклама в социалните медии достига до правилните пазари и че ежедневните ви публикации отразяват бизнеса по правилния начин. Ако откриете, че хората реагират добре и споделят публикации, използвайте това и общувайте с обществеността на лично ниво. Нищо не позволява на хората да знаят, че се интересувате от вашата клиентска база, колкото малко лично внимание, дори и да е мимолетно. Най- важното е също да споделяте писаните за вас рецензии от други сайтове в социалните мрежи. Така вече изградената от вас аудитория от фенове или последователи ще бъде редовно информирана, какво мислят клиентите за вас и продуктите ви. 

  1. Пазарни изследвания

Не само новите марки трябва да провеждат пазарни проучвания, а утвърдените марки трябва да знаят, че пазарът, върху който се фокусират, все още е този, към който първоначално са насочени. Това е непрекъснато променящ се пазар, затова се уверете, че сте в крак с тенденциите и ако не сте, добре проучете средата, към която се стремите, и помислете за ребрендинг, който да съответства на настоящия бизнес климат.

  1. Контрол на качеството

Цялото проучване на пазара и взаимодействието на социалните медии няма да ви помогне, освен ако не поддържате ниво на качество на вашия продукт или услуга, което гарантира непрекъснато персонализиране. Следете внимателно своите вътрешни операции и продукция, както правите на пазара си и би трябвало да можете да рекламирате вашата компания ефективно и последователно. Балансът е от ключово значение тук и гарантирането, че вашите постижения ще бъдат съчетани с качествен продукт, ще гарантират сигурността на марката за години напред.

Желаем ви Успех!

 

<< Назад