Често задавани въпроси от фирми

Какво представлява профила на фирмата ми в сайта на TvoetoMnenie.bg?

Вашият профил на TvoetoMnenie.bg е страницата, която потребителите виждат, когато търсят вашата фирма на уебсайта на TvoetoMnenie.bg. Той съдържа вашия рейтинг от натрупана оценка от звездите, оставени от ваши реални потребители, плюс техните мнения.. Персонализирайте потребителския си профил и редактирайте следната информация:

  • Информация за компанията, включително име и връзка към уебсайта на вашата фирма
  • Кратко описание на компанията
  • Фирмено лого (екранна снимка на началната страница на уебсайта ви или друга снимка)
  • Информация за връзка

Прекарайте известно време, за да разгледате как изглежда вашият профил на сайта TvoetoMnenie.bg и не забравяйте редовно да проверявате дали информацията ви е актуална и коректна.

Как да заявя своя профил?

Вече има оставено мнение за фирмата ви на сайта TvoetoMnenie.bg и вие сте разбрали, посредством мейла, получен от Сайта. Заявете потребителския си профил в TvoetoMnenie.bg, за да управлявате и отговаряте на вашите отзиви.

Проблеми с заявяването на профила?

При някои обстоятелства не е възможно незабавно да се провери от предоставената информация, че сте собственик на уебсайта. Обикновено това се случва, ако имейл адресът, който сте предоставили, няма същото име на домейн като уеб сайта, който се опитвате да предявите. Например, ако се опитвате да подадете заявление за уебсайта www.mywebsite.com, тогава имейл адресът, с който сте се регистрирали, може да бъде yourname@mywebsite.com. Но ако сте се регистрирали с имейл адрес, който не е свързан с името на вашия домейн (напр. Yourname@gmail.com), ние трябва да потвърдим собствеността ви върху името на домейна, преди да можем да ви дадем достъп до вашия акаунт в TvoetoMnenie.bg.

Как мога да потвърдя своя домейн?

След като заявите своя профил, най-простият начин да потвърдите вашия домейн е да въведете имейл адрес, който съответства на вашия уебсайт. Ако това не е възможно, има други опции, които да помогнат при проверката на домейна.

  • В случай, че Вашият имейл е с различен домейн от този на вашия сайт.

С цел да повишим сигурността на фирмените профили е нужна допълнителна верификация. Верификацията на фирмен профил се извършва до 24 часа и може да стане най- лесно като прикачите документ, който удостоверява, че това е вашата фирма. Като например: комунална сметка, на която се вижда адреса на офиса ви; Сметка на фирмен телефон публикуван на вашия сайт; Платежно нареждане или друг банков документ, показваш адреса и/или ЕИК на фирмата; Фактура от доставчик; друго. Ще Ви потърсим на фирмения телефон, с цел потвърждение на верификацията.

  • Верификацията на сайта наTvoetoMnenie.bg е еднократна.

След това ще може да управлявате и коригирате вашия профил, да отговаряте на мненията на вашите потребители и да се възползвате от предлаганите безплатни услуги.

Какво да направя, ако искам да премахна моя фирмен профил?

TvoetoMnenie.bg е онлайн общност и ние разглеждаме отзивите като оригинално съдържание, собственост на рецензенти. Поради тази причина не изтриваме фирмените профили от TvoetoMnenie.bg. Ако сте заявили фирмената си страница, но сте променили решението си относно използването на бизнес услугите на TvoetoMnenie.bg, можете, разбира се, да ни помолите да премахнем профила на вашия бизнес потребител и фирмената страница ще се върне в непоискано състояние / непроверена форма/. Трябва да сте наясно обаче, че това не спира потребителите да търсят и преглеждат вашата фирма по всяко време и не премахва вече написани отзиви.
Съвет: Поддържането на бизнес акаунт гарантира, че можете да получавате известия за нови отзиви и да отговаряте своевременно на всички тях.

Какво трябва да направя, след като заявя профила си?

След като заявите своята фирма, можете да започнете да се възползвате максимално от TvoetoMnenie.bg. С TvoetoMnenie.bg можете да персонализирате страницата на потребителския си профил. Вашият бизнес портал също е мястото, където можете да управлявате отзивите на потребителите си: можете да отговорите публично на отзивите на потребителите си и да докладвате отзивите, които смятате, че нарушават условията и правилата на TvoetoMnenie.bg. Сайта ви информира, когато бъде публикуван нов отзив за вашата фирма. Може да поставите Уиджет на сайта си с цел приканване на потребителите да оставят отзиви и за допълнително доверие у новите посетители на сайта ви.

Как да отговоря на отзивите?
За да отговорите на отзивите, влезте в бизнес акаунта си на TvoetoMnenie.bg и изберете Отзиви. Можете да отговорите на конкретно ревю на потребител под мнението му върху Отговори.

Когато отговорите на отзив, отговорът ви е видим за всички, които посещават вашия профил на TvoetoMnenie.bg. Това е вашата възможност да се обърнете към основните пунктове в мнението на потребителя, или просто да му благодарите за страхотната оценка и оставеното мнение. Да изкажете удоволствието то това, че е ваш потребител. Пожелайте му до нови срещи.

Когато потенциален потребител посети страницата ви с профил на TvoetoMnenie.bg, той ще види, че прекарвате време във комуникация и отговор на вашите ревюта. Посланието, което ще получат, е, че се грижите за потребителите си и оценявате отзивите. Прави ви компания, на която си струва да се доверят. Според нашия опит потенциалните потребители търсят как се справяте с отрицателните отзиви, затова се опитайте да ги видите като възможност. Те не са недостатък или слаба ваша страна. Напротив!.
Полезни съвети за отговор на ревюта.
  • Не забравяйте да спазвате във всички отговори законите не РБъгария, добрия тон и позитивно отношение към потребителя!
  • Благодарете на рецензента за ревюто и оценката. Независимо каква е. Всеки има своя гледна точка .Уважавайте я!
  • Посочете и вашата гледна точка.
  • Отговаряйте своевременно. Ако отговорите до 24 часа на автора на ревюто, ще покажете че сте отговорни и сте загрижени за вашата репутация.
  • Бъдете любезни.
  • Не изпадайте в излишни подробности.
  • Ако е нужна допълнителна дискусия, поканете рецензента да обсъдите всичко офлайн.
Какво да направя, ако получа отрицателен отзив?

Отговорете на критичните отзиви, за да спечелите уважение и достоверност, покажете обслужването на потребителите си и демонстрирайте, че се интересувате от своите потребители. Отрицателните отзиви не са причина за паника - всички знаем, че не можете да угаждате на всички през цялото време! Това, което можете да направите, е да използвате критичната обратна връзка по положителен начин, за да научите и подобрите и да отговорите на критичните отзиви, за да изградите доверие, да отстраните проблеми и да спечелите повече от възникналата ситуация.

Защо лошите отзиви могат да бъдат добро нещо?

В TvoetoMnenie.bg понякога ни питат от фирмите: Трябва ли да отговарям на критични отзиви? Дори и да не съм съгласен с написаното? Мога ли да спечеля недоволни потребители и да повиша лоялността към марката си с написването на добър отговор? Дали странният отрицателен отзив ще накара хората да се доверяват повече на моите отзиви?

Отговорът на тези въпроси обикновено е: „Да!“. Често фирмите се изненадват, когато научат, че лошите отзиви могат да имат положителни ефекти, като например да им се даде възможност да отговорят на отзивите и да покажат, че ги интересува точно този недоволен потребител. Фирмите, които стратегически отговарят на отзиви - особено критични - могат да се възползват значително от възникналата ситуация. Като проявят внимание, загриженост и толерантност.

Как да отговоря на негативен отзив?

Препоръчваме да отговаряте на отрицателни отзиви по положителен и професионален начин, който е в съответствие с вашата марка. Нашите съвети за отговор на всички отзиви включват воденето на вежливи и кратки отговори, благодарност към рецензента за ревюто и приканване на по-задълбочена дискусия офлайн, ако е необходимо.

Най-добрите отговори са тези, които съвпадат на уникалната ситуация в момента, така че ги пригодете да бъдат подходящи и лични.

Ето ви няколко причини, поради които лошите отзиви могат да бъдат чудесни за бизнеса ви тук. Като например:

  • Помагат ви да спечелите уважение и лоялност - и да върнете потребители
  • Показвате съпричастност като реагирате внимателно и учтиво. Това дори може да увеличи продажбите ви.
  • Сигнализиране за автентичност и достоверност (хората са склонни да бъдат подозрителни, ако компания има само 5-звездни отзиви).
  • Дава ви шанс за решаване на проблеми и проследяване на жалби, което може да впечатли всички и да превърне недоволни потребители във връщащи се потребители.
  • Предоставяне на възможности за самоусъвършенстване: Може да получите ценна информация за подобряване на бизнеса си
Да докладвам ли негативния отзив?

Никога не е лесно да получиш критика. Разбираме, че искате лошите отзиви да изчезнат. Но докладването на 1 или 2-звездни отзиви рядко е най-добрият вариант.

  • На първо място, отрицателната оценка само по себе си не е валидна причина за подаване на сигнал към екипа на TvoetoMnenie.bg! Отзивите трябва да се отчитат само, ако нарушават Правилата и Условията за ползване на сайта TvoetoMnenie.bg.
  • Второ, може да добави допълнителна обида, ако рецензентът разбере, че е направил негативен коментар и след това фирмата го е анулирала, като докладва или премахва рецензията му.
  • И накрая, докладването на лоши отзиви означава, че губите всички предимства по-горе.
Какво да направя, ако отзива предоставя невярна информация?

Дори ако смятате, че версията и събитията на рецензента е неправилни, много по - добре е да отговорите публично кратко и учтиво с вашата версия на историята. Може да не успеете да спечелите всеки нещастен рецензент, но хората, които четат отзиви, често са достатъчно прозорливи, за да видят неоснователните оплаквания.

Фирмите също трябва да спазват Условията за ползване на сайта TvoetoMnenie.bg, които изискват отговорите да бъдат подходящи. Не е само лоша идея да бъдете непристойни, но също така е забранено да реагирате по заплашителен, насилствен, свободолюбив, обиден или незаконен начин - независимо колко несправедлив изглежда оригиналното ревю на фирмата ви.

Как да повиша репутацията си в Интернет?

Когато вашите съществуващи потребители говорят за вас, вашите потенциални потребители слушат. Започнете да събирате отзиви още днес!

Познаването на вашите силни страни и областите, които трябва да подобрите, е от съществено значение за разрастващия се бизнес. Събирането на отзиви е най-добрият начин да получите тази ценна информация от вашите потребители. TvoetoMnenie.bg ви предлага 100 покани на месец, които да изпращате на вашите потребители. Вашата компания извлича реална, измерима полза от активното приканване на потребители да пишат отзиви. Колкото повече се говори за вас в интернет пространството, толкова по- популярни ставате. Положителните и отрицателните оценки от потребители са нормално нещо, но вашето отношение към всяка една от тях ще повиши доверието на потенциалните ви потребители. Те ще видят отзивчивостта ви и стремежа ви да се подобрявате и откликвате.

Как да поканя Потребителите да оставят отзив?

Овластете бизнеса си да събира автентични отзиви от потребители, да четете отзиви и да реагирате по подходящ начин, като ползвате Решението на Tvoetomnenie.bg, Когато ползвате инструментите на TvoetoMnenie.bg, може да сте сигурни, че оставените ревюта по адрес на вашата фирма са от реални потребители. Това е стимул да се вслушате в тях. Всеки реално споделен опит от потребител има субективна оценка за Вашия бизнес и същевременно помага да разберете доводите му по – добре.

Стъпка по стъпка вие следва да:

вземете безплатен бизнес профил на вашата компания - регистрирайте се в сайта. Намерете страницата, на която ваши потребители вече са оставили мнение, или директно използвайте формата за регистрация ( ако все още няма писани мнения за вас), като посочите коректни данни, а именно:
Уебсайт:
Име на фирмата:
Име и фамилия:
Служебен имейл: ( мейл посочен за контакт на вашия уебсайт)
Телефон:
Град:

Изпращйки заявката си, същата ще бъде прегледана и обработена в работно време. След като направим проверка за автентичност и достоверност на собствеността, ще бъдете уведомени и вашият профил ще е активен.

С него ще имате възможност да: отговаряте на мненията оставени на фирмения ви профил да използвате безплатно код за разпращане на автоматични покани за ревю до вашите реални потребители. Кода следва да поставите във вашия уеб сайт и по този начин след всяка покупка, или използване на услуга на регистриран ваш потребител, той ще бъде поканен да остави отзив за фирмата ви. Нашето Решение ще работи във ваша полза, като изпраща автоматизиран мейл - покана за ревю, насрочен за определен период от време. Така ще се автоматизира процеса, а вие ще се погрижите да отговаряте на мненията на потребителите. да инсталирате Безплатно Уиджет на уеб сайта си. Това е микро програма, която се инсталира с код и е видима за посетителите на сайта ви. Така потенциалните ви потребители ще видят реалните мнения за вас и ще ви се доверят по –лесно!

Повишавам ли трафика си в Google като използвам сайта TvoetoMnenie.bg?

TvoetoMnenie.bg може да помогне на бизнеса ви да бъде забелязан в Google. Колкото повече се пише за вас, толкова повече връзки и информация се натрупват за вас интернет. което спомага за по -добро индексиране от търсещите машини, формиране на набор от ключови думи и по -предни позиции в търсачката. Това може да подобри броя на кликванията, които ще получите върху рекламите си.

Какво е Уиджет на TvoetoMnenie.bg?

Уиджет са т.нар. “значки”, които вграждате във вашия уебсайт. “закачат” се на началната ви страница и всеки посетител на сайта ви ги вижда и чете. Те показват най-новите ви отзиви, вашите оценки под формата на звезди. Уиджета ви помагат да представите репутацията си и да стимулирате доверието и лоялността на място- на вашия уебсайт. А от там, да повишите продажбите си.

Защо да използвате Уиджет?

Инструмента, поставен на вашия сайт дават на потребителите увереност, от която се нуждаят, и увеличават продажбите и доверието към марката.

  • От друга страна насърчава оставянето на мнения за вас, а това ви носи само ползи: повишава трафика ви
  • повишава доверието
  • дава ви възможност да общувате с потребителите
  • да научите повече за вас самите като организация директно от потребителя.
  • Показвате на всички, че сте в крак със съвременните тенденции и не робувате на макисмата: Ами сега, какво ще кажат хората за нас?
  • Напротив отворени сте за оценката и ревютата от потребителите ви, за да се усъвършенствате, повишите репутацията си и продажбите си.
Кой може да използва Уиджет-ите на TvoetoMnenie.bg?

Всички фирми/ уебсайтове, които са се регистрирали или са вписани в TvoetoMnenie.bg и са съгласни да използват Решението, безплатно и доброволно.

Как да добавя Уиджет от TvoetoMnenie.bg на уебсайта си?

За да добавите Уиджет-а към уебсайта си:

  • Отидете Уиджет в менюто на фирмения ви профил.
  • Изберете вида Уиджет, който ви е необходим, и изберете дизайна и размера от наличните опции.
  • Копирайте кода от полето за код и го поставете изцяло в изходния код на уеб страницата си. Съдържанието ще се актуализира автоматично, след като притурката бъде инсталирана. Друга възможност е да използвате връзката „Код за имейл“, за да изпратите кода до администратора на уебсайта си, за да направи всичко вместо вас.

ВАЖНО: Моля, не променяйте този код, тъй като това ще навреди на функционалността на Уиджет- а.

Мога ли да използвам Уиджет- а в имейла си?

За съжаление приспособленията не са съвместими с повечето имейл сървъри. Те са написани на HTML и затова трябва да бъдат изпращани и разглеждани в HTML съвместим сървър - има и JavaScript елемент, който може да попречи на показването му. Така например притурка може да работи в Gmail, но не и в Outlook.

Как мога да поправя технически проблеми с моят Уиджет?

Ако приспособлението ви не се показва правилно, проверете тези съвети за отстраняване на неизправности:

  • Уверете се, че кодът не е променен. Ако сте модифицирали кода, копирайте го отново и го поставете в уеб страницата си. Промяната на HTML кода може да доведе до неизправност в притурката.
  • Уверете се, че кодът е бил поставен в изходния код на вашата уеб страница, а не в показваната / визуалната версия.
  • Уверете се, че страницата, която публикувайте, съдържа валиден HTML код.
  • Проверете целия код, за да се уверите, че маркерите са затворени.
  • Уверете се, че в маркерите за скриптове няма прекъсвания на редове.
  • Уверете се, че кодът на приспособлението включва маркер "div", последван от маркер "script".
  • Уверете се, че тагът на скрипта има параметър "& lang =", тъй като той може да се повреди и преобразува в лява ъглова скоба.