Все още избягвате онлайн отзивите?

19.07.2020Твоето Мнение

Наблюдението на онлайн отзивите на вашия бизнес може да ви кара да се чувствате малко като на онлайн запознанство.

Вие се отваряте към света (world wide web) . А какво ще стане, ако никой не ви хареса? Но, отзивите са жизненоважни за бизнеса, особено в епоха, когато потребителите проучват всичко, и то особено преди да купят онлайн.

Трупането на отзиви. Проследяването им. Реагирането, или отговарянето на мненията  за фирмата ви. И дори начина, по който възприемате вашите онлайн отзиви, са все дейности, които ще доведат до увеличаване на продажбите. Потребителите се доверяват на компаниите с положителни отзиви и искат да закупят своите продукти или услуги именно от такива фирми.

Култивирането на активно, положително присъствие, помага да се развие вашата SEO класация, вашата онлайн репутация и оптимизира позициите ви в търсачките.

Защо не трябва да се страхувате онлайн отзиви?

Активното наблюдение на отзивите (добри и лоши) предоставя възможност да научите повече за това, което е важно за вашите клиенти. Това ще увеличи доверието към марката ви, ще ви помогне да поддържате по –добри позиции в бранша и ще демонстрира, че вашата компания се интересува от клиентите си като цяло. 

От друга страна, последствията от избягването или игнорирането на лоши отзиви могат да бъдат сериозни за онлайн репутацията на марката ви. Помислете за отрицателните коментари като възможности за бъдещи позитиви. По същия начин, лошите отзиви могат да ви помогнат да откриете подобрения, които можете да направите като собственик на бизнес, за да се харесате повече на клиентите или да подобрите цялостното им преживяване.

Отрицателните отзиви също ви позволяват да бъдете по-активни. Те ви позволяват като лидер да улавяте истински проблеми в началото и да ги решавате, преди да станат основни проблеми. Може би конкретен член на екипа е цитиран в много лоши отзиви, а може би значи, че е време за повече обучения? Замислете се и върху тази гледна точка!

Използвайте онлайн отзивите стратегически.

Предвид ясните предимства на възприемането на отзивите от клиентите, време е да се представите и да започнете активно наблюдение на мненията за вас в интернет. Ето четири начина да започнете да управлявате онлайн коментарите, за да подобрите репутацията си и да увеличите продажбите си:

1. Настройте вътрешен процес за наблюдение на отзивите.

Най- лесният начин да знаете, кога, кой, какво пише за вас в интернет е като се регистрирате в сайтове, където хората пишат.

Подобен сайт е и TvoetoMnenie.bg.

Но, това е първата стъпка. Следва да направите настройките на профила си така, че всеки път когато получите мнение, то да получавате и известие в  мейла си. Това ще ви позволи веднага, да посетите от посоченият линк мнението за вас и съответно да отговорите.

2. Искайте обратна връзка от клиентите си. 

Чрез www.TvoetoMnenie.bg можете да задействате автоматични мейл съобщения до хората, които са закупили или изпитали вашите продукти и да ги помолите да оставят отзиви.

3. Поставете отзивите на видимо място в сайта си. 

Отзивите могат да бъдат чудесен начин за изграждане на инерция на ангажираност. Използвайте ги като „SEO котва“  на начални страници и страници за продажби, като ги прикачите към страници със съдържание, които вдъхновяват любопитството на клиентите.  

4. Споделяйте отзивите при всеки удобен случай. 

Не е зле да се хвалите с положителните отзиви за вас. Тези, които вашите клиенти оставят с благодарност.

Изпозлвайте, социалните мрежи, за да споделяте и благодарите на верните си клиенти, за това, че именно са такива. 

Използвайте функционалността на сайта www.tvoetomnenie.bg да споделяте директно в туитър или фейсбук мненията за вас. Така повече хора ще занят какво мислят потребителите за вас и бизнеса ви. 

Може да се чувствате притеснени и несигурни в началото, когато започнете да управлявате мненият писани за вас, но трябва да вземете активна роля в порцеса. Фирмите, които не следят и не реагират на отзивите на клиентите си, ще останат зад конкурентите си и ще пропуснат потенциални клиенти. Разработете стратегии и процеси, за да следите как хората обсъждат вашата компания онлайн, така ще сте крачка напред пред тези, които не го правят!

<< Назад