5 съвета за оптимизация на процента на реализация на вашия уебсайт
Собствениците на уебсайтове трябва непрекъснато да се стремят да подобряват конверсията. Значението на оптимизацията на реализациите, води до подобрени проценти на отпадане и по-ниска цена на придобиване от страна на клиента. Това освобождава повече от бюджета ви, за харчове по нови маркетингови стратегии. Същевременно може да създадете повече реализации от съществуващия трафик, спестявайки ценни ресурси.
Наличието на препоръки и отзиви във вашия уебсайт ще ви помогне да увеличите процента на реализация.
Ето пет насоки, които ще ви отведат по -напред в това начинание.
-
Добавете отзиви от клиенти в сайта си, за да осигурите социално представяне и доказване.
Отзивите на клиентите дават на посетителите на уебсайта ви доказателство, че закупуването на вашия продукт или услуга наистина си струва. Представяйки лога на надеждни компании, снимки на реални хора, ревюта на продуктите, казуси, видео интервюта или друг вид отзиви от клиенти, вие добавяте авторитет и давате на посетителите си “спокойствие”. Това вдъхва доверие, предоставя ценна информация и същевременно съдейства за вземане на рационално решение от страна на потребителя. Оптимизирайте отзивите на клиентите си, като подчертавате предимствата на вашия продукт или услуга. Уверете се, че вашите отзиви са достоверни и действително са написани от реални клиенти.
Вижте начина, по който работи сайта www.TvoetoMnenie.bg. Включването ви в него като проверена компания може да ви помогне да управлявате отговорите до потребителите ви. Същевременно да ги каните да оставят повече и повече отзиви за вас и компанията ви. Предимство на сайта е и факта, че предлаганото решение е абсолютно безплатно.
Покажете своите отзиви в атрактивен уиджет - значка с рейтинг и отзиви позиционирана във всичките ви уеб активи. Докато отзивите на клиентите добавят социална достоверност, има и други начини да добавите усещане за надеждност и сигурност, като например поставете линкове: “Пресата за нас”, “Клиентите за нас” - с банер или само линк към достоверни истории на клиенти и други.
Разбира се, вие следва да позиционирате информация, препоръки, лога и други публикации от медии, за които имате изрично писмено разрешение за използване в сайта ви.
-
Бъдете достъпни в множество платформи
Клиентите често се доверяват по-лесно, когато имат представа за действителните хора зад продукта или уебсайта. Докато отзивите на клиентите и другите фактори за достоверност, описани по-горе, допринасят за достоверността, то към чувството за сигурност на потенциалните клиенти влияят контактите, позиционирани на видимо място. Уверете се, че телефонният ви номер се показва ясно на всички страници на вашия сайт. Експериментирайте с предлагането на чат в реално време. Проучванията показват, че клиентите очакват да могат да използват чат на живо, за да получат помощ от фирмите онлайн.
Чудесен начин да дадете на клиентите лично усещане за достъпност е чрез добавяне на снимки на служителите на вашата компания. Подобно на вашите отзиви от клиенти, те могат да бъдат свързани със социални профили, за да добавят още повече достоверност.
По същество целта ви е да дадете на посетителите си усещане за увереност, че зад вашата компания стоят истински хора и че сте на разположение, за да им помогнете.
-
Добавете гаранции
Гаранциите са чудесен начин за изграждане на доверие и достоверност . Клиентите искат да знаят, че когато правят покупка, получават това, за което са платили. Ако сте уверени в своята услуга или продукт, тогава вашите клиенти също ще бъдат, така че помислете дали да предложите гаранция за връщане на пари или кредит, ако услугата поради някаква причина се разминава с очакванията на клиента или пропадне. .
-
Визуално привличане на купувачите
Ако продавате обувки като или почти всичко друго като онлайн търговец с магазин за смесени стоки, то вие следва да поставите много снимки на продуктите. Ако е подходящо, включете и видеоклипове Защо ли….?
90% от потребителите казват, че продуктите с видеоклипове са полезни в процеса на вземане на решение. След като гледат видеоклип, 64% от потребителите са по-склонни да купят продукт онлайн. Когато и видео, и текст са налични на една и съща страница, 72% от хората биха предпочели да използват видео, за да научат за продукта или услуга, вместо да четат текста. Компаниите, които използват видео, се радват на 41% повече уеб трафик от търсенето в сравнение с не-потребителите. От друга страна, включването на видео на целевата страница може да увеличи процента на реализация с 80%.
-
Опростете почти всичко на сайта си.
Имаме склонността да прекаляваме с нещата. Ние усложняваме обясненията си. Удължаваме заглавията си. Използваме сложни дизайни. Опростете използваемостта на сайта: Уверете се, че вашият сайт е лесен за навигиране, за да могат потребителите бързо да намерят това, което търсят. Помислете за наемане на експерт, който да подобри използваемостта на сайта.
Опростете вашите търговски фунии: Елиминирайте излишните действия в процеса на продажбите си и премахнете всички пречки, които стоят пред продажбите.
Опростете бутоните си: Вашият текст на CTA ( call- to action) трябва да бъде кратък и директен. Изберете контрастен цвят на бутоните и нека той да е в съответствие с дизайна на целия ви сайт.
Опростете заглавията си: пишете кратки, интригуващи и точни анонси и заглавия.
Опростете маркетинга си, като се съсредоточите върху основните си източници на реферали: Ако виждате конкретен приток и успех от дадени реферали, насочете се към този рефера, преди да се разклонят резултатите..
Опростете съдържанието си, като предлагате вида съдържание, което вашите потребители консумират: Анализирайте кои формати и теми, предпочита вашата аудитория.
Опростете формулярите си (по-малко полета!): Повечето потребители мразят да попълват формуляри, така че включват само най-подходящите и важни полета.
Опростете процеса на плащане (по-малко кликвания, по-малко страници):
С няколко думи да обобщим по -горе описаните съвета.
Накарайте потребителя да се чувства комфортно на сайта ви, да не изпитва трудности, да има ясна визуална и конкретна информация, която му дава чувство за истинност, спокойствие и достоверност.
И най - важното, след като предприемете промените, следете резултатите си и се усъвършенствайте постоянно. Само така, ще дадете максимума от себе си за вашите клиенти, а това няма да остане безрезултатно!