4 факта за отзивите на клиентите, които всеки собственик на бизнес трябва да знае

01.03.2020Твоето Мнение

Използвате ли оптимизацията за търсачки и маркетинг на социални медии, за да увеличите своята онлайн аудитория? Ако е така, тогава вече може да имате значително предимство пред конкуренцията си. Можете допълнително да се отличите от конкурентите си, като генерирате отзиви от потребителите си онлайн. Няма съмнение, че онлайн рецензиите играят важна роля в процеса на вземане на решенията за покупки на потенциалните клиенти. Ако все още не сте убедени, тогава тези факти трябва да ви насърчат да започнете да ги използвате или поне да се вслушвате в тях за да подобрите бизнеса си. 

1. 80% от онлайн потребителите търсят информация за продукта всяка седмица.

Потребителите в наши дни се превърнаха в технологично зависими личности. За да са сигурни, че няма да купят нещо което не отговаря на техните изисквания и парите им няма да “отидат на вятъра”, те прекарват много време в проучване на продуктите и фирмите, от които се интересуват. Трябва да знаете, че 8 от 10 потребители изследват всичко, което е възможно, преди да харчат пари онлайн. По време на тази фаза на проучване бихте искали те да намерят положителни отзиви за вашия бизнес . И ако нямате такива, тогава можете да се обзаложите, че бъдещите клиенти вместо това ще се насочат към вашите конкуренти с налични отзиви.

2.  90% от купувачите ценят онлайн отзивите толкова, колкото личните препоръки.

Много маркетолози казват, че от уста на уста все още е най-добрият начин за предлагане на пазара. Не може да се спори с този факт, но е интересно да научите, че 9 от 10 потребители се отнасят към отзивите на клиентите по същия начин, както към личните препоръки. По същество тези отзиви за продукти се разглеждат като истински преживявания, идващи направо от устата на други хора, които са използвали продукта/услугата.

3.  70% от потребителите обичат да виждат както добри, така и лоши отзиви.

На пръв поглед това може да ви се струва лишено от смисъл. Но ако се замислите, може да е подозрително, когато хората не виждат нищо, освен 5-звездни отзиви за вашия бизнес. Потребителите са склонни да се доверяват повече на отзивите, когато видят отрицателни отзиви от други хора. Това обяснява защо трябва да използвате множество уебсайтове за ревюта, тъй като това увеличава шансовете за получаване на реални отзиви от вашите клиенти. Освен рецензиите на Google, опитайте се да получите и отзиви на от местни сайтове като www.tvoetomnenie.bg, защото много хора директно посещават този уебсайт, за да намерят отзиви от клиенти.

4.  Описанията на продуктите не са нищо в сравнение с отзивите на потребителите.

Ако прекарвате страшно много време, за да направите описанията на продукти си, колкото се може по-убедителни, може да искате да отделите повече време за генериране на повече потребителски отзиви. Проучванията показват, че потребителите се доверяват на онлайн ревютата дванадесет пъти повече от описанията на продуктите. Със сигурност тези описания казват на потенциалните клиенти какво могат да очакват от вашите продукти, но все пак искат да знаят за действителните преживявания на реалните хора, за да са сигурни, че ще получат нужното за тях срещу парите си.

Проверете възможностите на www.tvoetomnenie.bg и безпалтното решение. Може да отговаряте не потребителите си. Може да генерирате повече и повече отзиви, посредством безплатно предоставен код за автоматизирани мейл покани. А може би най -атрактивното е безплатния уиджет. Чрез този плъгин можете в реално време да показвате отзивите от своите клиенти на потребителите  в сайта си.  Опитайте и ще се уверите, единственото което е нужно - регистрация! 

Регистрирай фирмата си СЕГА!

<< Назад