Онлайн мненията - предимството на бизнеса ви

30.05.2020Твоето Мнение

Независимо дали бизнеса ви е малък , среден или голям. Независимо дали сте на пазара от 20 години или от 2. Той е важен както за вас, така и за вашите клиенти. Тези, които са ви се доверили, изпозлвали са продуктите или услугите ви, тези които имат преживян опит с вас. Това са хората, които са склонни, да разкажат на другите за вас. Най - лесно това се случва в наши дни от  приятели и близки, посредством препоръки, от уста на уста. Хората говорят. Доста по -глобално обаче това се случва днес, когато интернет прелива от информация, когато всеки има мнение, когато всеки търси мнение, и когато всеки е готов да споделя. 

Днес, мнението на клиента се чува навсякъде. То е навсякъде, в мрежата, достъпно до всеки. 

Ето защо има и www.TvoetoMnenie.bg. Сайта дава шанса на всички преживели опит с някоя фирма, било то онлайн или не, да споделят опит, мнение за фирмата, нейните продукти, обслужване или услуги. 

От друга страна, сайта дава шанс на фирмите да чуят мнението на своите клиенти, да отговарят, да правят отношенията клиент- фирма, още по - силни. 

Това е чудесна възможност за изграждане на имидж, репутация, лоялност и съдържание, пълно с преки и конкретни ключови думи, отговарящи конкретно за бизнеса ви.

Защото, хората говорят - за вас! 

Въпреки че, контролът върху онлайн рецензиите е до голяма степен в ръцете на минали и потенциални клиенти, все още има няколко начина да използвате тези отзиви в своя полза

По-долу са изброени пет основни начина да използвате вашите онлайн бизнес отзиви, като удобен инструмент за конкурентно предимство. 

№1. Увеличете експозицията на марката.  

Не само добрите отзиви се отразяват положително върху вашите продукти и услуги, но също така те спомагат за подобряване на оптимизацията на търсачките (SEO) на вашия бизнес, като създават непрекъснато уникално и актуално съдържание.

Определете ключовите думи за вашите продукти и услуги.  Проследявайте често срещаните думи, които клиентите използват, за да опишат вашите продукти и услуги и се помъчете да  внедрите тези ключови думи в позиционирането на продуктите си. Насочването по ключови думи, маркерите и създаването на съдържание, може значително да подобри представянето на марката ви в масивите на различните платформи за търсене.

№2.  Маркирайте положителни отзиви в PR материали и кампании.  

Бизнеси, услуги и продукти, които са подкрепени от десетки положителни отзиви, могат да бъдат чудесен начин да се представят пред обществеността, като “известни”, “предпочитани”, “тествани” и прочие, и то защото в интернет пространството има социални доказателства за това. 

Помислете само, колко въздействащо би било, ако съумеете да представите цялата тази информация, на потенциален клиент, или пък бизнес партньор.   Използвайте отзивите за да се позиционирате и изтъкнете пред  PR екипи, медии,  журналисти. Покажете на всички колко много клиентите обичат, използват и разчитат на вашата марка.

№3. Подобрете марката си с обратна връзка от клиентите.  

Отзивите са безценни начини да се възползвате от мнението на клиентите и да увеличите продажбите си. Освен това можете да използвате тези отзиви за бързо идентифициране и решаване на проблеми с продуктите, анализиране на модели, за определяне на предпочитанията на клиентите, да научите за това,  което клиентите харесват и да сте крачка напред пред конкуренцията.

№4.  Пряко ангажиране с клиенти.  

Можете лесно да изградите лоялност към марката, като отговорите на отзива на клиента. Независимо дали му благодарите установите  ли конструктивната обратна връзка, вие сте вече на друго ниво в общуването си с клиента. А това се случва публично онлайн, и дава добър пример за отдаденост към клиента, неговото мнение и опит. И повярвайте, това не остава незабелязано. Това прави впечатление както на сегашните ви клиенти, така и на потенциалните, такива, натъквйаки се на същата тази информация, основана на “разговор” между клиент- фирма . 

Всеки път, когато отговаряте на мнение на клиент,  вие го карате да се чувства видян и оценен от вашата компания и ще ви помогне да установите връзка, която стимулира и затвърждава клиента ви. Можете да използвате отзиви, за да спасите натрупан негативизъм от лошото преживяване на клиентите с марката ви. Ако клиент публикува отрицателен отзив  за продукт, който предлагате, например, можете бързо да се свържете с него, за да се поинтересувате какво се е объркало, какви подобрения могат да бъдат направени, какво би искал да вижда или какво можете да направите, за да възстановите доверието му във вашата марка.

№5.  Увеличете продажбите с положителни отзиви.  

В крайна сметка №4 и №5 ще работят заедно за увеличаване на продажбите на вашия бизнес! Следва да отговаряте на положителните отзиви толкова, колкото е силно и желанието ви да отговорите на отрицателните мнения, и решите възникналите казуси в благоприятна посока за вас, клиента и бизнеса.   

Мненията на клиентите могат да бъдат безценен инструмент за маркетинг, позициониране или открояване на марката ви и нейната репутация. Когато се използват правилно, онлайн отзивите могат да увеличат експозицията на марката, да увеличат SEO позиционирането, да насърчат положителната обратна връзка и да накарат клиентите да се чувстват ценени.

Опитайте и ще се уверите.

Използвайте безплатните инструменти в сайта на TvoetoMnenie.bg и генерирайте отзиви от клиенти. Управлявайте връзката си с тях, чрез отговор на мнения, споделяйте мненията си в социалните мрежи и на сайта си. 

Бъдете смели и отдадени на клиентите си! 

<< Назад