Важни ли са отзивите на клиентите?

07.06.2020Твоето Мнение

Отговорът е твърдо ДА! Но, по - долу ще го обогатим с някои доводи, за да се обосновем, защо са важни и с какво те допринасят за бизнеса и развитието му. 

С появата на онлайн платформите, клиентите могат да споделят своя опит със света, само с няколко кликвания. В днешно време, отзивите не се намират само на уеб сайтове за електронна търговия - може да са в мрежата - от социалните медии до блоговете и форумите. И разбира се, има уеб сайтове, посветени на отзивите на клиентите. Именно такъв сайт е и www.tvoetomnenie.bg

Тези източници позволяват на потребителите свободно да дават своето мнение за продуктите, независимо дали са положителни или отрицателни. Мненията са ценен актив за всяка B2C компания и могат да окажат решаващо значение за бизнеса.

Защо са толкова важни? Как компаниите могат да ги използват? Ето всичко, което трябва да знаете за важността на отзивите от клиенти.

1. Решенията за купуване се основават на отзивите на клиентите

Повече от 85% от потребителите се доверяват на онлайн мненията, колкото на препоръките от роднини и приятели. Положителните или отрицателните отзиви могат значително да повлияят на вашите продажби, защото потребителите ще търсят обратна връзка, преди да вземат решение за покупка. Ако намерят отзивите за надеждни и точни, най-вероятно ще ги "изслушат". Клиентите искат да се свържат с рецензенти, а те искат да чуят мнения от хора, които изглеждат като тях, дори и ако са напълно непознати.

2. Клиентите ще ви кажат какво мислят за вашия продукт

Потребителите не са ограничени онлайн и могат да споделят своя опит както и където поискат. Те са свободни да кажат искрено какво са мислили за продукта и това, което смятат, че е от съществено значение, за да запознаят и другите преди да вземат решение за покупка. Те често не ограничават мнението си до „Този ​​продукт е добър“ или „Не ми хареса този продукт“ - те ще обяснят защо. И точно оттук идва ценността на тези отзиви. Като имат обратно мнения, фирмите ще знаят какво да подобряват- продуктите, обслужването, сервиза... Дори отрицателните отзиви са полезни, тъй като ви казват какво трябва да бъде променено, за да се предложи по-добър продукт.

3. Постигане на видимост

Алгоритмите на търсачките вземат предвид значението на отзивите на клиентите. Големият брой отзиви на потребителите показва, че вашият бизнес е легитимен и надежден. Рангът ви в търсачката ще се подобри, ако спечелите по-положителни отзиви на потребителите. Когато отзивите за даден продукт се споделят в социалните медии, читателите може да искат да разгледат уебсайта на марката, което от своя страна повишава информираността и видимостта на марката. Обратната връзка на сайтовете за мнения на потребителите също може да повлияе на броя на преглежданията на вашия собствен сайт.

Как да получите и анализирате тези отзиви на клиенти?

4. Попитайте за тях!

Първата стъпка за получаване на отзиви от клиенти е да поискате от тях такива! Част от вашия уебсайт трябва да бъде посветен на значението на отзивите от клиентите, където клиентите могат да споделят с вас какво мислят за вашите продукти.

Може да поставите банер: "Клиентите за нас", който да води към фирмения ви профил в www.tvoetomnenie.bg

Може да поставите Уиджет - ТвоетоМнение.бг. Това е плъгин на сайта ви, който визуализира оценката ви от отзивите на потребителите и самите отзиви. Това ще вдъхне допълнително доверие в новите/потенциални потребители на сайта ви и ще ви придаде допълнителни ползи

Много важно е също да поискате от потребителите си, след извършена продажба, да оставят своето мнение, примерно в сайта на www.tvoetomnenie.bg

Събирането на мнения на едно място, където ще имате бърз и лесен достъп, с минимални разходи за управление, за отговор и реакция е много важно. Сайтът www.tvoetomnenie.bg предлага всички тези услуги - безплатно. 

Страхотно предимство е, че може да използвате и решението на уеб сайта за автоматизирано изпращане на имейл покана за ревю до реалните ви потребители след покупка от сайта ви.

 

Накратко:

Трябва да събирате и анализирате потребителските отзиви, за да подобрите бизнеса си. Те могат да ви помогнат да увеличите информираността за марката, да подобрите продуктите си и много други. Значението на отзивите на клиентите ще продължи да расте с нарастването на броя на интернет потребителите. За това, просто се възползвайте още сега!

<< Назад