4 факта, че мненията от клиенти са тласък напред за бизнеса ви.
За интелигентните купувачи отзивите на продуктите са изключително полезни, като се уверят, че ще намерят продукта, който е най-подходящ за това, което търсят. Това е нещо, което можете да използвате в своя полза за вашия бизнес, ако използвате рецензии за фирмата ви и ги показвате на сайта си.
Ревютата от клиенти и оценката на фирмата ви са особено полезни, когато включват генерирано от потребители съдържание от реални клиенти. Точно затова, ние се радваме да предложим тази възможност, с помощта на функцията ни за събиране на отзиви. За да ви помогнем да се възползвате максимално от това съдържание, събрахме четирите най-големи причини, поради които е добра идея да събирате отзиви.
1. Мненията от клиентите увеличават продажбите и средната стойност на поръчката
Безспорно е важно фирмите да събират и представят отзиви за своята услуга. Но за много фирми, които продават продукти, ревюта на ниво услуги не винаги са достатъчни. Предоставянето пред потребителите на отзиви за вашия бизнес със сигурност е полезно, но в зависимост от видовете продукти, които предлагате, потребителя може да се нуждае от повече информация, отколкото обикновено се поднася в отзива на ниво услуга. Предлагате ли широка гама от продукти? Ако е така, отзива от клиент, който е купил сешоар например от вас, не е непременно свързан с потенциален клиент, който пазарува шампоан от сайта ви.
Но, ако продавате дрехи, където потребителите могат да бъдат по-конкретни за неща като качество и удобство, специфичните отзиви за всеки продукт са от решаващо значение за продажбите. Защото клиентите биха били повлияни от отзивите на другите, за да се чувстват уверени в специфичните покупки, които обмислят. Показвайки отзиви за всичките си продукти, вие повишавате доверието на потребителите и надеждността на вашата марка.
2. Отзивите предоставят свежо генерирано от потребители съдържание
Създаденото от потребители съдържание, е това което се пише от потребителите, а не от марки. В днешния свят, където потребителите са затрупани с съобщения за марки и реклама, генерираното от потребителя съдържание е особено полезен метод при изграждането на социално доказателство (концепцията на хората, следващи действията на масите), помагайки на потребителите да се чувстват “FOMO” около вашите продукти, след като видят, че други потребители са се възползвали.
Има много статистически данни, които да говорят за силата на отзивите, като генерирано съдържание от потребителите. Мненията на потребители на достъпно и видимо място в сайта ви, могат да увеличат реализациите със 74% .
3. Отзивите за бизнеса ви подобряват SEO на сайта ви.
SEO е особено предизвикателно за сайтовете за електронна търговия. С толкова много различни страници с продукти (и постоянен удар, когато новите продукти се добавят или отнемат), може да бъде много по-трудно да се оптимизира сайт за електронна търговия, отколкото сайтове, базирани на услуги.
Отзивите спомагат предимно за SEO на вашия сайт, като ви предоставя непрекъснато свежо съдържание, което търсачката обича. Някои отзиви за продукти могат да бъдат доста подробни, което може да помогне за разширяване на обхвата на заявката на даден продукт и в крайна сметка да се класира за по-дълги ключови думи за опашка.
SEO се влияе и от продължителността на времето, което хората прекарват на вашия сайт. Около 70% от потребителите търсят отзиви за продуктите или услугите, когато влязат в сайта. Ако вашият сайт няма такъв, голям процент от посетители, които търсят, бързо ще напуснат вашия сайт. Това може да повлияе на показателите на сайта - процент на отпадане и продължителността на престоя на сайта, като и двете могат да повлияят негативно на вашия SEO. Това също означава, че пропускате голяма част от потенциални клиенти.
Не на последно място, в зависимост от начина, по който ги използвате, отзивите също могат да ви помогнат да се покаже оценката (рейтинга) ви, чрез визуализираните звезди в резултатите от търсенето. Тези малки златни звезди помагат на страницата ви да изпъкне в страниците с резултати на търсачките.
4. Отзивите могат да оптимизират продуктовата гама, която предлагате.
Събирането на отзиви за продуктите може да даде на бизнеса ви ценни потребителски впечатления . Разбирането кои продукти наистина обичат клиентите ви, може да ви помогне да бъдете в крак с търсенето и да предлагате продукти с подобни атрибути.
Същите тези прозрения ви позволяват да идентифицирате и премахвате продукти с лоша оценка от вашия сайт, намалявайки риска някой от вашите щастливи клиенти да бъде недоволен от бъдеща покупка.
Ако продавате нещо онлайн, отзивите за това могат да донесат на вашия бизнес големи ползи по отношение на конвертиране, SEO и подобряване на продуктовата гама, която предлагате.
Събирането и използването на отзиви не отнема много време, така че ако сте готови да започнете да виждате тези предимства днес, започнете да използвате Решенията, които ви предлагаме – безплатно и вижте ползите в бъдеще.