8 причини, ЗАЩО онлайн мненията са важни за вашия бизнес?
Онлайн мненията са от решаващо значение за всеки бизнес, който иска да запази контрола върху репутацията си. Ревюто промени облика на онлайн маркетинга, тъй като интернет се превърна в удобство за домакинството.
Онлайн отзивите създават нова форма на маркетинг и комуникация, която преодолява пропастта между простата дума от уста на уста и вирусна форма на обратна връзка, която може да премести виртуални планини за един бизнес. Значението на онлайн отзивите за бизнеса са наистина умопомрачителни; от повишаване на информираността за марката до цялостно увеличаване на печалбата в дългосрочен план.
Ето 8 причини, в които ще се убедите, че този маркетингов ресурс е значителен и изключително важен за бизнеса ви.
-
Увеличени продажби.
Най-голямата причина, поради която онлайн рецензиите са важни за бизнеса е, че в крайна сметка те увеличават продажбите, като предоставят на потребителите необходимата информация, за да вземат решение за закупуване на продукт или услуга от конкретна фирма. Хората винаги са много по-склонни да закупят продукт или услуга, които вече са препоръчва от другите!
-
Подобрено обслужване.
Ревютата могат да ви кажат дали си вършите добре работа или какво правите неправилно и как да подобрите услугата си. Те ви позволяват да обслужвате по-добре вашите потребители, като решавате бързо и ефективно проблемите, които потребителите имат. По този начин създавате положително преживяване за потребителя, което само ще помогне на вашия бизнес в бъдеще.
-
Подобряване на видимостта ви в интернет.
Отзивите на клиентите правят повече от това само да създават по-добри отношения между вашия бизнес и вашите клиенти. Те работят за подобряване на индексирането на уебсайта ви в търсачки като Google, Bing, Yahoo! и др. Колкото повече се пише за вашия бизнес онлайн, толкова по-важни сте за търсачката!
-
По-високо съдържание на ключови думи
Онлайн отзивите помагат на уеб сайта ви да има постоянен приток на ключови думи за SEO-то. Това помага на бизнеса ви да има по-видно онлайн присъствие за потребителите поради факта, че много от ключовите думи, включени в онлайн отзивите.
-
Клиентският глас и създаване на лоялност.
Потребителите, които отделят време да оставят онлайн ревю за бизнеса ви, е много по-вероятно да почувстват известна лоялност към вас и да се връщат отново. Чрез самото писане на ревю и установяване на връзка с бизнеса ви, потребителите се чувстват като че ли имат глас, който се чува. А предоставянето на обратна връзка с тях,своевременно и то онлайн, изгражда моста на доверието.
-
Създаване на ангажираност.
Много пъти страниците за онлайн отзиви могат да станат активни социални общности, където потребителите оставят мнения и продължават да се връщат, за да видят дали други са направили коментари за техните мнения или просто да видят какво още казват другите за вашия продукт или услуга. Това създава социална общност на ангажираност на потребителите, която позволява на клиентите да формират привързаност както към бизнеса ви, така и към останалите потребители.
-
Потребителите правят маркетинг за вас.
Шепа положителни онлайн мнения за фирмата ви струват много и могат да предложат на бизнеса ползи, които обикновената маркетингова кампания не може. Те са като микро маркетингови кампании, които продължават да работят дълго след публикуването на оценката и ревюто, като дават постоянен положителен имидж и създават непрекъсната информираност за марката. Това е от полза за бизнеса в краткосрочен и дългосрочен план.
-
Лавината: Отзиви - Още отзиви
Когато даден бизнес, продукт или услуга вече е получил отзив онлайн, изглежда насърчава другите посетители да оставят собствен фийдбек. Само появата на няколко мнения би била достатъчно, за да даде увереност на новите посетители да добавят собствени виждания за вашата фирма. Това е нова форма на онлайн „поведение на тълпата“ или т. нар. Ревю култура.