5 причини, поради които е добре да приемате споделения опит от клиентите, като стимулиращ пулс за бизнеса ви.

27.04.2020Твоето Мнение

В днешния несигурен климат опита и обслужването на клиентите се превръщат в две много горещи теми. В ситуация с Covid- 19 в момента, бизнеса работи ограничено, хората са принудени да стоят у дома и правят голяма част от  пазаруванията си онлайн. Омаловажаването на значението на клиентския опит и обслужването на клиентите в трудни моменти вече не е опция за бизнеса навън, тъй като гласът на клиента продължава да става все по-силен с всеки изминал ден най-вече онлайн. Колкото и да разбираме, това може да не изглежда като най-големият приоритет в момента. Ето защо ще ви изтъкнем ПЕТ причини, поради които грижата за щастието на клиентите ви все още е от съществено значение за собствения ви бизнес най- вече!

1. Удовлетвореността на клиентите е по-важна сега от всякога

Преживяването на клиентите е от ключово значение за надвишаване на очакванията им. Марките трябва да бъдат точни, надеждни и да предоставят гарантирана услуга. Възможността се състои в способност да изпълните обещаното от вас и да изненадате клиента си с допълнителна грижа и подкрепа. Напълно доволен клиент допринася за 2,6 пъти повече приходи от донякъде доволен клиент и 14 пъти повече приходи от малко недоволен клиент.

Основната цел е да се създаде последователно клиентско изживяване във всеки един етап на взаимодействие с клиента. Като следите цялото пътуване на клиентите, и не нарушвате стандарта си, вие сте сигурни, че обещанието за положително изживяване е спазено и че предлагате превъзходна услуга.

2. По-вероятно е новите купувачи да се превърнат в лоялни клиенти

Създаването на опит наистина впечатлява купувачите и гарантира, че те ще продължат да правят бизнес с вас и в бъдеще. Превъзходното изживяване се превръща в ценен и уникален актив за всеки тип бизнес.

Придобиването на нов клиент струва 7 пъти повече от поддържането на съществуващ. Инвестирането в съществуващите клиенти ще се изплати и е само въпрос на време, докато не видите положителни резултати.

Какво става, ако клиентът ви е недоволен?

Има няколко неща, които влияят на репутацията на марката повече от начина, по който реагирате на оплакванията. Обслужването на клиенти е важна част от развитието на лоялността към марката и начинът, по който ще реагирате на недоволните потребители, ще определи какво казват за вас те след това.

В идеалния случай всеки бизнес би предпочел изключително положителни отзиви, но за съжаление това е доста нереална цел.

Ключът към обработката на отрицателните отзиви е да отговорите учтиво и да ги уверите, че се опитвате да направите всичко възможно, за да намерите решение на проблема им. Накарайте клиента да се чувства чут и обгрижван. това ще ви донесе позитиви. 

Всъщност знаете ли, че 95% от хората, които са имали лош опит, са готови да дадат още една марка, ако знаят, че проблемът им е бил решен правилно?

3. Общност на защитници на клиентите е толкова мощен инструмент

“От уста на уста” е един от най-мощните инструменти, които една компания може да иска в наши дни. Истината е, че 84% от потребителите вече не се доверяват на рекламите. Сега хората търсят валидиране от трети страни, когато правят онлайн покупка.

И затова мненията на  потребителите и ревютата от клиентите са толкова важни.

Използването на мненията и генерирано от потребители съдържание е невероятен начин за ангажиране на клиентите, засилване на лоялността към марката и препоръчване на марката на други - нови потребители.

Ето как www.TvoetoMnenie.bg може да ви бъде полезно в това отношение.

4. Трупане на потребителски мнения

Става все по-трудно и по-трудно да се разграничите от други бизнеси, когато всички споделят едно и също нещо онлайн: страхотно съдържание. Но конкурентното предимство е огромно, а опитът на клиентите е перфектният инструмент, който ще ви помогне да се откроите от останалите.

По този начин, вашият потребител вече няма да сравнява само продукти и цени, но и услуги и потребителско изживяване.

Отзивите на клиентите се превърнаха в безценно средство. Ако клиентите не могат да получат открит достъп до опита на други хора с дадена марка, ще трябва бързо да потърсят другаде, за да изградят увереност преди покупка. 88% от потребителите четат отзиви, за да определят качеството на клиентското изживяване с бизнеса.

Приемете стратегия, ориентирана към клиента, и се откроявайте от конкурентите си.

5. Надеждните отношения са толкова важни в несигурни времена

В свят, в който всеки ден ни докосват стотици марки и реклами, как можете да изградите силна връзка със своите потребители? 

Персонализираното съдържание и опита са ключови в тази нелека задача. Ако всеки ваш потребител се почувства специален и уникален, ще изпрати положително послание.

По този начин вие имате по-голям шанс да изградите доверие и силна, дълготрайна връзка.

<< Назад