Ефективно управление на отзивите, дори и на отрицателните? Да, Ефективно - в полза на бизнеса ви!

30.03.2020Твоето Мнение

97% от потребителите търсят онлайн информация за бизнеса, преди да да купят. Това означава, че повечето клиенти, с които се занимавате, вероятно са проучили бизнеса ви онлайн, чели са вашите отзиви и са взели информирано решение да изпробват вашите продукти и / или услуги. Ако имате отрицателни отзиви и повечето фирми в дигиталната епоха го правят, те нараняват вашия бизнес. Особено, ако нямате активен план за управление на ревютата си

85% от потребителите се доверяват на онлайн мненията, колкото и на личните препоръки. Онлайн рецензиите могат да бъдат оставени от всеки, по всяко време и те не винаги са честни, но потребителите ги смятат за също толкова достоверни като препоръка от приятел. Положителните онлайн отзиви карат 73% от потребителите да се доверяват повече на бизнеса.

Потребителите ще прочетат средно седем онлайн ревюта на бизнеса, преди да решат да се доверят точно на него. Близо 50% от потребителите избират фирми с най-малко четиризвездна оценка.

За щастие, можете да управлявате вашите отзиви и да защитите онлайн присъствието на бизнеса си. Например, отговарянето на отзиви може да промени мнението на клиента за вашия бизнес, дори ако имате отрицателни отзиви. Проактивните мерки и връзката с потребителите помагат на потенциалните клиенти да се чувстват в безопасност, а правилните отговори могат да превърнат еднозвездни отзиви в петзвездни рецензии.

Управлявайте онлайн рецензиите си в реално време, прилагайки стратегии / технологии за управление на отзивите.

Оставайте верен на марката си по всяко време, дори когато се сблъскате с отрицателно ревю.

Освен това, като помолите някой ваши  доволни клиенти да остави мнение за вас, то можете да събирате положителни мнения, които ще подобрят обществения ви облик, както и вашият краен резултат. Когато бъдат попитани, повечето от клиентите ще оставят обратна връзка за вашия бизнес. Опитайте и  ще се уверите в това! 

Една стратегия няма да работи за всеки бизнес, но всеки бизнес може да управлява своите ревюта по начин, който не позволява да се навреди на взаимоотношенията с клиентите и дори отваря нови възможности за растеж.

www.TvoetoMnenie.bg e  отличнo място за подобна стратегия, а предлаганите решения от сайта са безплатни.

Може да имате в предвид тези съвети за максимизиране на резултати от получени негативни отзиви, а именно: 

  • Да избягвате да отговаряте на отзиви, когато сте емоционални. Ако имате проблеми със запазването на самообладание, то делегирайте отговора на няокй друг, на когото имате доверие и е част от вашия бизнес.
  • Когато получите отрицателни отзиви, предлагайте да решите проблемите,  и след това следвайте своите предложения до край. В никакъв случай не се отмятайте!
  • Започнете да отговаряте на отзивите на клиентите си! 
  • Започнете да ги каните да пишат отзиви за вас. 

Заявете своя бизнес профил сега! 

<< Назад