KAK да накарате доволните клиенти да оставят отзиви?

14.07.2020Твоето Мнение

Ако успеете да накарате клиентите да оставят отзиви, вашият бизнес ще расте и те ще ви се доверяват все повече и повече.

Ако хората са доволни от вашия бизнес или услуга, те ще кажат на своите приятели и семейство. Това е силата на думата, която те споделят. Представете си, ако един-един щастлив клиент каже за това в интернет?  Ако можете да накарате клиентите да оставят положителни отзиви за вашата компания онлайн, ще видите много ползи.

Силата на отзивите е, че те заместват изследванията, които клиентите би трябвало да направят сами. Някога хората трябваше да се обаждат, за да проверят бизнес, или разчитаха на потребителски препоръки . Сега с онлайн мненията хората могат да видят с  години назад положителни (и отрицателни) отзиви за бизнес от други клиенти.

Сега, не се паникьосвайте. Фокусирането върху получаването на добри отзиви е абсолютно същото като фокусирането върху това да направите клиента доволен. Всеки бизнес, който работи честно, етично и прозрачно, вече ще има това умение. Номерът е да ги накарате да оставят отзиви след опита си, след като вече са ползвали услугите ви и са доволни от тях.

Ако не знаете точно как да го направите, ето няколко начина да подтикнете клиентите да оставят положителни отзиви:

  1. Попитайте клиентите си какво е мнението им.

Напълно е възможно да имате доволни клиенти, които не оставят отзиви. Ако не питате, никога няма да разберете. Тогава ще останете само с отрицателни отзиви - защото това обикновено подтиква хората да правят усилия и да оствят отзиви.  

Всичко, което трябва да направите, е да попитате и хората ще го направят.

Важното за този процес е да питате клиентите в подходящия момент. Изчаквате до края на техния опит и просто казвате: "Доволни ли сте? Доволни ли сте от нашата услуга? Моля, споделете“

Затова попитайте и тогава ги уведомете колко важни са отзивите за вас и за вашия бизнес. Всичко е във взаимността.

Това е кратко питане, но въпреки това трябва да питате.

  1. Улеснете клиентите си максимално, за да напишат отзив за вас.

След като поискате някой да остави отзив, трябва да улесните действително да го направят.

Искате да направите оставянето на преглед толкова просто, че изобщо не изглежда като проникване или налагане. Колкото по-лесно е, толкова по-вероятно клиентите ще видят задачата докрай.

Едно нещо, което може да направите и за ваше улеснение е автоматично да изпращаме имейли до клиента. Автоматичен имейл покана за оставяне на ревю може да се зададе, чрез специален индивидуален пългин, който да поставите на сайта си и няма д аправите нищо друго, освен да очаквате новите си отзиви и да им отговаряте.

В тези писма, ние имаме връзка, която отвежда клиентите до вашата потребителска  страница в TvoetoMnenie.bg, където да оставят ревю за вас.

  1. Ще видите стойност, която можете да измерите.

Има една поговорка която гласи, че най-добрият начин да спечелите милиард долара е да обслужвате милиард клиенти. Следвайки тази логика, най-добрият начин да развиете бизнеса си е да развиете положителните си отзиви онлайн. Повишената стойност идва от повишени проценти на конверсия. Имате един отзив- добре. Три отзива- добре. Ако започнете да получавате над 30, всички от доволни клиенти, е - това значително увеличава процента на реализация.

Освен това, другото, което отзивите правят е да ви водят все напред. Ако търся фирма за ремонт например, ще избера такава с най-добрите отзиви. Ако отсреща вдигнат телефона и си уговоря среща, не е нужно да се обаждам на никой друг!

Същото се отнася и за вашия бизнес. Поддържането на запис на положителните отзиви онлайн за вашия бизнес дава на клиентите усещане за вашата легитимност, без да се изисква от тях да правят собствени проучвания. Те могат да видят, че другите клиенти са били доволни от опита и ще ви изберат заради това.

Ако успеете да накарате клиентите да ви оставят отзиви, бизнесът ви ще расте и клиентите ви ще се доверяват все повече и повече всеки път. Това е огромна печалба, а въпроса е много прост.

Желаем ви успех!

<< Назад