Онлайн отзивите vs. Рекламата

28.06.2020Твоето Мнение

Днес все по- често собствениците на фирми се чудят как да привличат клиенти, да ги задържат и удовлетворяват потребностите им, така, че тези клиенти да остават доволни! 

Онлайн рецензиите доминират в резултатите от търсенията онлайн, което дава отговор на въпроса - Важни ли са отзивите? Потребителите преди разчитаха на съседи, приятели и семейство, когато търсят нова услуга. Натовареният начин на живот и наличието на информация в интернет премина този етап и осигури на потребителите удобството да търсят и получават нагледно и лесно отзиви за всичко и по всяко време.  

В резултат на това собствениците на бизнес започнаха да се чудят  дали избора между решение за онлайн мнения, спрямо онлайн рекламата, е по -правилния, особено в днешните трудни времена. 

Ако мислите и вие за това, по-добре е да работите върху репутацията си. Колкото по-добра е репутацията ви, толкова повече ефективност ще имате, след като решите да рекламирате онлайн . 

По-долу са предимствата на използването на решение за онлайн мненията за вашия бизнес:

Безплатна реклама

Всяко ревю, което получавате от клиентите си, рекламира стойността, която всеки ден предоставяте на тях и на цялата ваша общност. Потенциалните клиенти се доверяват на реалните отзиви на хората относно рекламата. Техният опит в работата с вас и това, че са видели невероятната услуга, която предоставяте. Отзивите се превърнаха в надеждни препоръки. Използвайте това като предимство и работете в насока за получаване на повече отзиви.

Подобрени резултати от търсенето

Резултатите от локалното търсене влияят на броя и постоянността на отзивите, които имате. След като търсачката разпознае активността на вашите страници, тя ще отчете вашия бизнес ранг по-високо в резултатите от търсенето. Гугъл трябва да “види”, че сте активни онлайн и че вашите клиенти се ангажират с вашия бизнес, като ви оставят отзиви. Рекламите просто не могат да осигурят същата стойност като отзивите.

Препоръки 

82% от хората, че четат онлайн оценки на клиенти или отзиви преди да купят артикули за първи път . Отзивите уведомяват новите клиенти за качеството, вниманието към детайлите, обслужването и дори цените на вашите стоки и услуги . С отзивите клиентите знаят какво да очакват от вас и вашия екип, преди да работят с вас.

Конструктивни бизнес предложения

Въпреки че всички се стремим към положителна обратна връзка, отрицателните отзиви предоставят отзиви за това как да подобрите бизнеса си. Отрицателната обратна връзка може да се превърне в механизъм за прецизиране на процесите, продуктите или предлагането на вашия бизнес и екип. Отговарянето на нуждите на вашите клиенти и стремежът да предоставят най-доброто решение на общността, която обслужвате, може да се изплати.

По-тесни отношения с клиентите

Дайте на клиентите си форум, за да коментират опита им с вашия бизнес. Това показва на вашите клиенти, че ви е грижа и помага да установите по-задълбочени отношения с тях и с общността, която обслужвате. Отговорите на отзивите пък показват, че цените конструктивен диалог с клиентите си. Това, че е възприемчив и отзивчив, помага да се изгради лоялност и доверие.

Доверие

Инвестирайки време в стратегията си за онлайн отзивите, вие инвестирате в своите клиенти. Отзивите изграждат доверие, като потвърждават защо клиентите трябва да работят с вас. В днешно време потребителите могат да различават генерираното от потребителите съдържание от рекламите. Съвременните потребители пренебрегват рекламите, тъй като приписват платеното съдържание като недостоверно. Освен това съвременните клиенти разглеждат отзивите като надежден източник на информация.

<< Назад