10 неща, които правят един уебсайт надежден
Преди да започнете да се опитвате да привличате повече трафик към вашия сайт, трябва да се уверите, че пътуването на клиента е възможно най- безпроблемно. Но как точно правите това?
Надеждният уебсайт изгражда доверие на вашите посетители, което означава, че е по-вероятно да навигират на място за по-дълъг период от време и следователно да конвертират и да направят покупка.
Съставихме този списък за надеждност, за да ви помогнем да намерите начини за установяване на доверие с аудиторията си по време на ползването на вашия уебсайт.
Ето 10 начина да направите уебсайта си по-надежден...
1. Дизайн на уебсайта
Посетителите формират първите впечатления за вашия сайт за секунди. Когато пристига на началната страница на уебсайта, потребителят ще реши почти незабавно дали харесва или не вашия сайт. Много хора определят като фактор номер едно при решаването на доверието в даден бизнес именно дизайна на сайта.
От вас зависи дали решите сами да изградите сайта, да използвате шаблон или да наемете дизайнер на уеб сайтове, но препоръчваме да инвестирате в добър дизайн, за да задържите посетителите на място.
2. Видима контактна информация
Адресът на улицата и телефонен номер означават, че сте на достъпни места и следователно сте истинска компания. Реално = достоверно, виждате. 64% от потребителите искат да видят информацията за контакт на компанията на началната страница на компанията. Посетителите най-вероятно ще го търсят във футъра и евентуално в хедъра най вече, ако бизнесът ви зависи от входящи обаждания. Страницата за контакти също е задължителна, така че уверете се, че вашите потребители могат лесно да я намерят.
3. Социални доказателства - отзиви.
Да имаш общност е голям тласък на доверието, когато става дума за покупки. Показването на каквито и да било отзиви, разкази на клиенти или ревюта, ще направи вашия уеб сайт по- надежден. Всъщност 84% от потребителите се доверяват на отзивите толкова, колкото на личните препоръки.
Ако все още нямате достатъчно отзиви, помислете за публикуване на казуси на съществуващи клиенти или препратка към някои от най-окуражаващите ви социални коментари, които клиентите ви може да са оставили.
Сайта TvoetoMnenie.bg предлага удобно и безплатно решение за автоматизирани мейл покани за ревю. Изпращат се до ваши реални клиенти с молба за публикуване на отзив по повод тяхна покупка. Ще се учудите, колко хора са склонни да ви похвалят!
Отбелязването на броя последователи или всякакви публикации в социалните медии, за които потребителите ви споменават, може да окаже положително влияние върху решенията за покупки на вашите посетители.
Практично решение и то безплатно за да представите вашия сайт по -надежден е инструмента Уиджет ТвоетоМнение.бг. Това е бадж или притурка, която е “закачена” на видимо място на сайта ви и представя ревютата и оценките от вашите клиенти публикувани в сайта TvoetoMnenie.bg.
4. Наличие на Политика за поверителност и условия за ползване
Добавянето на правила и условия на ползване прави уебсайт надежден и демонстрира прозрачност за посетителите и клиентите. Вашата политика за поверителност обяснява какво правите с данните на клиентите и как защитавате техните данни, което е задължително, особено след GDPR. Ето защо превръщането на вашите общи условия, както и на политиката за поверителност в лесно достъпни документи е от съществено значение за изграждането на още по-голяма достоверност след прилагането на GDPR на 25 май 2018 г.
5. Използване на доверителни печати, символи или значки.
Доверителните печати (или доверителните значки), проверени от трети страни, са изключително важни, когато става въпрос за решение дали даден бизнес е легитимен и достоверен, особено ако вашият бизнес събира чувствителна информация за клиентите, като данни за плащане. Има няколко значки за доверие, които може би сте виждали преди, което ще направи уебсайта по-надежден.
Логото на TvoetoMnenie.bg или Уиджета на сайта, показват, че други потребители са купували от вашия сайт или са правили бизнес с вас и са оставили отзиви за своя опит, като споделят мнение и ви поставят оценка от 1 до 5, кяото се визуализира чрез звезди.. Това показва, че уебсайтът ви е надежден и следователно помага да се повиши доверието у потребителите.
Други печати на доверие като Paypal например. дават на клиентите повече доверие, когато плащат онлайн.
6. Ограничаване на рекламите в сайта.
Въпреки, че рекламите може да са приятна форма на доход за вашия бизнес, повечето потребители не харесват всичко, което пречи на безпроблемното им сърфиране. Наличието на твърде много реклами на място може да има отрицателно въздействие върху потребителското изживяване и може да изпрати грешни сигнали на вашите посетители. Сведете до минимум рекламите и ако можете, изобщо не ги използвайте, за да направите уебсайта си по-надежден и ценен.
7. Използване на нереалистични снимки
Нищо по-лошо няма от шаблонна снимка на непознати, които се усмихват един на друг и се ръкуват. Нищо не крещи „фалшив бизнес“ повече от уебсайт, пълен с „фалшиви“ снимки. Избирайте разумно снимки, дори ако това означава, че трябва да плащате за по-добри, по-естествени изображения от фото банки или просто да показвате свои собствени снимки на продукти или услуги.
8. Проследяване на съдържанието.
Уверете се, че вашият уебсайт показва подходяща и актуализирана информация. Правописните грешки и нарушената граматика са голям недостатък. Повишаване на процента на конверсия след персонализиране на съдържанието си очаква, така че, ако можете, помислете дали да използвате персонализирано съдържание въз основа на поведението на посетителите и персонажите, към които се насочвате.
9. “Хуманизиране” на марката.
Хората обикновено намират по-лесно да правят бизнес или да купуват от компания, с която се чувстват свързани. Направете себе си по-достъпни и приведете в "човешка" форма марката си. Това ще ви донесе повече доверие. Снимките на членове на екипа, биоси или забавни факти винаги са плюс!
10. Демонстриране на сигурност.
Когато купуват от нов онлайн бизнес, потребителите трябва да знаят, че техните данни са безопасни и сигурни, както и че имат възможност да се върнат към решението си, ако почувстват нужда, като върнат всеки артикул, който биха могли да са закупят от вас.
За да направите уебсайта си по- надежден, трябва да осигурите сигурност на посетителите и потенциалните си клиенти следва да е ваш приоритет. Това започва с извършването на онлайн плащания възможно най-сигурно и предлагането на добра политика за връщане.
Ако следвате тези най-добри практики, най-вероятно вашите потребители ще спечелят увереност, че могат да използват и навигират в уебсайта ви, просто защото той изглежда легитимен и надежден!