7 начина за насърчаване на доверието на клиентите към вашия сайт за електронна търговия
Сега все повече се развива онлайн търговията, което означава, че доверието на клиентите непрекъснато нараства и се отразява на пазаруването. Да се установи доверието на клиентите чрез добро обслужване е лесно - просто гарантирате, че клиентът има отлично изживяване при покупка. Но как да ги насърчите да направят първата покупка? Вдъхването на доверие на клиентите от момента, в който за първи път посетят уебсайта Ви, е от съществено значение, за да извлечете максимума от реализациите си.
Нека разгледаме някои от тях по-подробно и да обсъдим защо са толкова ефективни.
-
Персонализация
Онлайн пазаруването е трансформирало лекотата и удобството, с които клиентите могат да пазаруват, но също така е извадило личния елемент от опита. Сега клиентите не виждат приятелска усмивка, те просто виждат продуктите и касата и това е.
Отделете малко време, за да обясните кой сте като бизнес, какво ви е подтикнало да започнете и какво искате да постигнете. Колкото по-добре клиентите ви познават, толкова по-удобно ще се чувстват да купуват от вас.
-
Запознайте се с екипа
Това следва от последната точка - направете усилие да представите важните членове на вашия бизнес чрез уебсайта. Дайте на клиентите възможност да се запознаят със собственика, мениджърите и тези, които отговарят на поръчките. Използвайте действителни снимки на екипа, ако можете, а не общи изображения на файлове, тъй като това допълнително ще повиши доверието на клиентите. Ще помогне да напомня на клиентите, че ако има проблем, те ще могат да говорят с действително човешко същество, а не просто да се прехвърлят от телефонния секретар до телефонния секретар.
-
Покажете вашите отзиви.
Друг ключов елемент в изграждането на доверие е клиентът да се вижда отзиви. Интегрирайте функция за ревюта, или така наречения Уиджет, която показва отзиви от проверени купувачи - рейтинг на натрупаните звезди,. Повярвайте, те ,могат да направят всичко да изглежда съвсем по - различно. Това изгражда доверие, защото показва на клиентите опита, който другите клиенти имат с вас. Колкото и да е приятелски настроен езикът ви, вие все още ще се опитвате да продавате -но други клиенти просто ще говорят ясно.
Винаги помнете, че е невъзможно да се угоди на всички. Ако имате петстотин ревюта и всеки един от тях е пет звезди, ще изглежда подозрително. Използвайте функцията за отговор, за да можете да отговорите на отрицателни отзиви и да подчертаете какво сте направили, за да отстраните проблема. За всичко това ви е нужно просто безплатна регистрация на фирмата ви в TvoetoMnenie.bg. Там клиентите вече говорят,, споделят и търсят опита на другите. Най- хубавото е, че решението на казуса с Уиджета е абсолютно безплатен, както и опцията да отговаряте на клиенти и да изпращате автоматични мейл покани, за да призовавате реалните ви потребители да оставят мнение за вас.
-
Интегрирайте онлайн чат
Едно от предимствата на пазаруването онлайн е, че можете да имате функции за незабавен онлайн чат, което допълнително насърчава доверието - особено при първото посещение. Той казва на клиентите, че ако имат проблеми, те ще могат да говорят с член на екипа, който ще може да им помогне с техния проблем. Това може да бъде всичко - от това как да отменят поръчка, до забравена парола или каквото друго се сетите.
Не е нужно да управлявате системата за онлайн чат сами - има много компании, които предлагат специализирани услуги за чат. Оператор ще вземе детайлите и ще препрати към вас всякакви запитвания или ще ги изпрати от ваше име. Това позволява дори на по-малките фирми да се възползват максимално от ползите, които носят функциите за онлайн чат.
-
Изчистване на контактната информация
Осъществяването на възможно най-лесна връзка с вас е силен начин да насърчите доверието на клиентите, тъй като показва, че се интересувате повече от положително клиентско преживяване, отколкото просто да продавате. Трябва да имате поне телефонен номер, имейл адрес и пощенски адрес - всички те са силно видими от всяка страница. Това означава, че ако има някакви проблеми, те знаят как да се свържат с вас.
Колкото повече усилия полагате, за да гарантирате лесното свързване, толкова по-легитимен си позволявате да представяте бизнеса си.
-
Интеграция на социалните медии
Друг начин за изграждане на доверие е да интегрирате профилите си в социалните медии в уебсайта си - емисия в Instagram или Facebook може да помогне на клиентите да бъдат в течение с това, което правите във всеки даден момент. “Постването” на публикации от същия ден ще ви помогне да създадете жизнен, зает и активен образ на вашия бизнес - не се интегрирайте, ако публикувате нещо само веднъж на шест седмици, например. Социалните медии помагат да изобразите личността на вашия бизнес.
Освен това може да помогне на клиентите да насърчат да видят как се справяте със спорове. Мнозина се насочват към социалните медии, за да изпуснат фрустрациите си или да се опитат да се свържат с компании, когато има проблем. Вашият шанс е да покажете колко спокойно, професионално и ефикасно можете да се справите с клиент, когато той не е удовлетворен или нещо се обърка.
-
Предлагайте стабилна политика на връщане.
Стабилната политика за връщане е от съществено значение не само като законово изискване, но и като допълнително насърчаване на клиентите да ви се доверяват. Често фирмите смятат, че това означава, че ще загубят пари, но всъщност ползите, които получават от подобрения имидж, далеч надвишават цената на няколко върнати артикула. Това показва, че не само поддържате качеството на продуктите, които продавате, но и сте съвестни относно клиентското преживяване.
Това са само част от начините, по които вашият бизнес може да “вдъхне” доверие на клиентите още от първото посещение на вашия уебсайт. Не забравяйте, че дори най-лоялният клиент някога е бил клиент за първи път!